ماموریت آلماران ، توسعه فعالیت فعالان اقتصادی و بازرگانان دو کشور ایران و آلمان است . چشم انداز ما توزیع متعادل فرصت های اقتصادی در حوزه های مختلف بین اعضا و بازرگانان ، دو کشور می باشد. ماموریت آلماران توسعه فعالیت و گسترش ارتباطات بین تجار و بازرگانان دو کشور ، است. اهداف آلماران مبتنی بر گسترش ارتباطات و مراودات بین اعضا و پیوند ایشان به بخش های مختلف صنعتی ، معدنی، تجاری، بازرگانی و کشاورزی است . ابزار لازم برای این منظور نیز جمع آوری آمار و اطلاعات و در اختیار گذاردن ، تعامل سازنده با کلیه سازمانهای مستقر در دو کشور ، تبادل هیات های تجاری، برگزاری گردهمایی ها ، همایشها و جشنواره های مرتبط ، تشریک مساعی و همراهی با مقامات ذی صلاح دو کشور ، ایجاد تسهیلات برای افزایش مناسبات بازرگانی و تجاری بین دو کشور ، معرفی بازرگانان به یکدیگر ، می باشد.
آلماران به دنبال توسعه تجارت بین ایران و آلمان است . اگر چه دو کشور بصورت مستقیم مرزهای زمینی متصل به هم ندارند ولی امکان حمل و نقل کالا از طریق کشورهای واسط ، از دیرباز رایج بوده است .
شرکت های حمل و نقل هم در ایران و هم در آلمان ، امکانات زیادی برای تبادل کالا، فراهم آورده اند که عمدتا نیز مقرون به صرفه می باشد .
بنادر بزرگی در آلمان و ایران ، روزانه شاهد تردد کشتی های کانتینر بر هستند . عمده کالاهای وارداتی ایران به سمت جنوب کشور و بندر عباس ، طی مسیر می کنند اگر چه بنادر دیگری هم در جنوب ایران و هم در شمال ایران چون بندر انزلی ، مسیرهای مناسبی برای حمل کالا هستند . همچنین از معروفترین بنادر آلمان ، می توان به بندر هامبورگ اشاره کرد که در کل اتحادیه اروپا از جایگاه ویژه ای برخوردار است .
دو کشور دارای خطوط هوایی و پروازهای مستقیم هستند . شرمت لوفت هانزا و شرکت ایران ایر ، از مهم ترین خطوط هوایی دو کشور هستند که می توانند مسافران هوایی را جابجا کنند . در راستای بازرگانی هوایی نیز شرکتهای کارگو ، کالاهای بین دو کشور را حمل می نمایند .
آلماران هدف گذاری فعالیت های خود را بر اساس ارتباطات تجار و بازرگانان ایران و اتحادیه اروپا قرار داده است . از آنجا که کشور آلمان یکی از شرکای تجاری مهم برای ایرانیان محسوب می شود ، لذا تنظبم قراردادها ابتدا با تجار و بازرگانان تنظبم می شود و سپس به سایر کشورهای اتحادیه اروپا بسط و گسترش می یابد .
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.