مطالعه بازار و بازاریابی

با توجه به اهمیت مطالعه بازار ، پیش از هرگونه فعالیت اقتصادی ، لازم است بررسی جامع و کاملی از روندهای بازار ، محصولات و خدمات جامعه هدف ، صورت گیرد .
در این ارتباط ، تیم متخصص بازاریابی متشکل از متخصصان حوزه های بازارشناسی ، بازاریابی، فنی مهندسی و مطالعات اجتماعی ، با بهره گیری از توان انجمن های تخصصی ذی ربط در کشور آلمان ، آمادگی لازم برای انجام مطالعات جامع مورد نظر متقاضیان را دارد . نتایج کاربردی حاصل ، در قالب گزارش ها تدوین شده به همراه رفرنس های معتبر و با تایید اساتید و نظرات صاحبان برندها، قابل ارائه خواهد بود .